środa, marca 18, 2009

Koniec.

Zdecydowałem się zamknąć projekt "Studnia Myśli".
Blog działał między 23 majem 2007 roku a 1 marcem 2009 roku, co łącznie daje niecałe 2 lata. Powstały łącznie 64 wpisy. Część z nich zamknięta została w cykle notek, ale przyznam szczerze - nie jest to ważne. Żadnego nie udało mi się niestety dokończyć.

Bloga zamykam, gdyż obecna forma artystyczna przestała funkcjonować. Moje ostatnie notki były coraz krótsze i coraz mniej przekazywały. Czas poszukać sobie nowej formy.

Wszystkie wpisy tutaj miały mieć charakter lustra. Przez pryzmat słów, pokazywanie pewnych rzeczy starałem się pokazać Wam jacy naprawdę jesteśmy. Nie szukajcie mojego przekazu, bo wszystko, co znajdziecie będzie Wami.

Nie wykluczam reaktywacji bloga, lecz jest to bardzo mało prawdopodobne.
Do kiedyś gdzie indziej.

Pozdrawiam;
Sivarion al'Anatornel vel Sivar

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

I inclination not concur on it. I over polite post. Specially the title-deed attracted me to study the whole story.

Anonimowy pisze...

Genial fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

Anonimowy pisze...

Easily I to but I think the collection should prepare more info then it has.